<$BlogRSDUrl$>

Gewoon uit goesting...

maandag, februari 23, 2004

Bumperklevers



Ik haat bumperklevers... Deze morgend had ik weer prijs, een uitgebouwde Citroën Saxo (* whauw *) vond het nodig om in de konijnenpijp de achterkant van m'n mooie rode autootje van dichtbij te bekijken... Als er nu iets is waar ik absoluut niet tegen kan, dan is het wel die achterlijke 'uit-de-weg-hier-kom-ik' gattenplakkers. In Frankrijk is dit zelfs nog erger, daar zetten ze op 't linkerrijvak hun linkerpinker op... Ik gruwel daar dus van (ik word niet graag langs achter geramd), je begint jezelf op te winden (ik ken leukere manieren :-) ) en constant in uw spiegel te kijken (niet bevorderlijk voor de eigen veiligheid) en allerlei kleine pesterijen te bedenken, mijn top-lijstje:

- Zet je ruitensproeier aan, zodat je achterligger van een welverdiende douche kan genieten
- Zet je lichten op, de idioot achter je denkt dat je op je rem drukt
- Op een minder drukke weg, 's avonds: ontkoppel en zet je pookje in achteruit... (succes gegarandeerd)
- 20 p/u gaan rijden, dan is de kans dat ie tegen je zit bijna nihil...

Toch raar dat bijna alle bumperklevertjes tot het mannelijke ras behoren hé?

Ik heb zo'n hekel aan bumperklevers... Vanmorgen had ik er weer zo één voor me zitten!
-------------------------------------------------------------------------------






Comments: Een reactie posten

This page is powered by Blogger. Isn't yours?