<$BlogRSDUrl$>

Gewoon uit goesting...

donderdag, maart 04, 2004

Dromen



Soms vraag ik me af of dromen een weerspiegeling zijn van je eigen persoonlijkheid.... tegenwoordig beleef ik 's nachts de meest uiteenlopende avonturen in alle genres. Naast tragedie, ik had een kindje overreden met den broem-broem (gelukkig niet té erg ('t leefde nog) en er was geen schade aan den auto :-) ), komen ook sexueel getinte dromen aan bod, zo had ik ooit eens een afgerukt mannelijk deel in m'n hand, los van de rechtmatige eigenaar, verder vindt ook de komedie 's nachts zijn weg naar Temse-city: deze nacht hing het voorste deel van een oplegger op 20 meter hoog aan ons werkgebouw - er moest een wreed accident gebeurd zijn - met binnenin nog 3 passagiers...

't schijnt dat dromen soms een verwerking zijn van alledaagse gebeurtenissen, het overrijden kan ik dan misschien verklaren bij het zien van 21 grams, de sexuele agressie is waarschijnlijk af te schuiven op m'n ex-vriendje, maar voor m'n laatste droom heb ik geen verklaring, misschien kan Miss Piglet hierbij helpen?


Comments: Een reactie posten

This page is powered by Blogger. Isn't yours?