<$BlogRSDUrl$>

Gewoon uit goesting...

zondag, maart 21, 2004

Kwaaltjes



Bibi wordt oud, ik kan helaas geen buitensporige porties alcohol meer aan... het was al zo erg dat ik al koppijn had voor ik ging slapen, bovendien, 2 dagen later, schiet mijn rechterbil te pas en te onpas in kramp, kwestie van me nogmaals met m'n neus op de feiten te drukken dat m'n spieren alcohol niet zomaar willen/kunnen verteren! En over m'n neus gesproken, 3 dagen geleden nog eens een bezoekje aan de tandarts gebracht, gaatje gevuld met als vervelend gevolg dat naast mijn lip, ook m'n rechterneusvleugel verdoofd was.. stel je dan nog eens voor dat ik met een scheve neus in de kapperstoel mocht plaatsnemen en je weet dat ik me weer geweldig voelde! :-)

Maar och ja, de instuif vrijdag was zaaaaaaaaaalig.....

Comments: Een reactie posten

This page is powered by Blogger. Isn't yours?