<$BlogRSDUrl$>

Gewoon uit goesting...

donderdag, april 01, 2004

Kritiek



Gisteren in m'n mailbox, het Middelnederlands van Collega M.

gijjj kunt toch nogal een stukske neuten zenne op uwen blog...
plaats van niekeer te vertellen over uw seksverslaving, vlaaienfobie, spokenjagersuitstappen... dan zouk da elken dag lezen hé


Vanmorgend in m'n mailbox....

amai... mijn kritiek lezen wel, maar beantwoorden...

Bibi put zich dus uit in verontschuldigingen, het feit aangrijpend dat ze maandagavond hier tot 22u haar (onbestaande) kloten heeft afgedraaid... geen 2 minuten later in de mailbox

lul nie... ik heb zelfs nen bedrijfslaptop thuis staan (sssssshhhhht) om te werken.

Even ter verduidelijking erbij vermelden dat Collega M. hier het statuut "externe" heeft.
Ik vraag me nu af of ik dergelijke misdrijven moet aangeven....



Comments: Een reactie posten

This page is powered by Blogger. Isn't yours?