<$BlogRSDUrl$>

Gewoon uit goesting...

donderdag, oktober 21, 2004

--Om in dezelfde postjestrand verder te gaan en ook een beetje om da'k er nu met een maag-darmontsteking meer opzit dan me lief is --

Toilet-Troubles


Beeld je in: de nachtmerrie van elke vrouw, na zorgvuldig de toiletdeur in 't oog gehouden te hebben, spurt je naar het heilig-huisje om daar een minder heilige behoefte te gaan doen. Helaas je bent nog maar net gezeten en het spervuur wil losbarsten, of daar hoor je plots dat je niet alleen bent...
Wat doet een vrouw dan in deze situatie? Sommigen gebruiken een halve rol toiletpapier om de ergste plonsjes tegen te gaan, anderen stellen ternauwernood hun bezoekje nog maar eventjes uit of nog anderen doen een recordpoging tot het verbeteren van het sluitspierrecord...
Deze week had ik op't werk af te rekenen met zo'n laatste exemplaar. Wegens m'n nakende ziekte bracht ik menige minuutjes door in ons toilet. Na eerdere gedane inspanningen zat ik daar lekker wat te relaxen tot dame X binnenkwam.
'k was nie van plan om rap schoon schip te maken, dus ik bleef gezellig zitten.
Na zo'n zeven minuutjes vond zelf ik dat het welletjes geweest was en na de plichtsbewuste handcleaning begaf ik me weer richting werkvloer.
Wat dame X echter niet weet is dat p@nnie de neiging heeft heel nieuwsgierig te zijn en braafjes de wcdeur spot om te zien wie er daar verscholen ging...

Comments: Een reactie posten

This page is powered by Blogger. Isn't yours?