<$BlogRSDUrl$>

Gewoon uit goesting...

woensdag, december 22, 2004

Klunsje van de klas




Ik ben wat ze noemen een "onhandige Harriƫte", niet op gebied van knutselen want dingen in en uit elkaar halen is't liefste wat ik doe, maar wel op gebied van klunsigheid.


* Zet ergens een obstakel en je mag er donder opzeggen dat ik er tegen zal lopen
* Moet ik een trap op, dan ben je zeker dat ik met mijn kleine teen onder de
trap zal blijven steken
* Doe ik een deur dicht dan zit er in 80% van de gevallen nog een lichaamsdeel tussen
* snij ik brood dan heb ik meestal een stuk vinger als gratis broodbeleg

Of zoals m'n moeder het zegt, na 5 minuten thuis zie je al dat p@nnie in da house is, overal vingers, strunkelen over drempels, klepje van de wc-papierhouder omhoog, testen van kerstballen met als gevolg dat je daar dan natuurlijk gewoon doornijpt...

Maar soit, ik hou het erop dat dit wel z'n charme heeft...



Comments: Een reactie posten

This page is powered by Blogger. Isn't yours?